vineri, 8 februarie 2013

*** ALINA -2- ***

" Buna ziua
Ajutati-ma si pe mine va rog frumos. Nu am pe nimeni nu am la cine sa apelez. Sunt singura aici si n-am absolut nimic. Cu parintii mei nu ma inteleg. Mi-e frica sa mai stau cu ei in casa. Ajutati-ma va rog multe de tot. As pleca de aici dar nu am unde sa ma duc.Va rog mult de tot sa nu le spuneti ca vorbesc cu dvs ca ma omoara. N-am unde fugi. Nu mai pot sa stau in teroare. Mama il acopera. N-am absolut nimic. Sunt paralizata de frica. Mi-au distrus viata, dar nici macar sa mi-o refac nu ma lasa. Oricum nu recunosc nimic, nici batai, nici alcool nici nimic. De data asta am un martor pe bunicul meu. Ma injura si ma ameninta ca "ai cacat steagu" (scuzati-mi va rog expresia dar sunt exact cuvintele lui). Sinuciderea, asta scrie pe mine. Nu mai suport. Trecutu nu-mi da pace, m-a transformat intr-un om ratat si intr-o handicapata. Suferintele, problemele, trecutul m-au terminat. Nu mai stiu sa fac nimic. Sunt un om batut de soarta.
Daca nu credeti nimic, va rog sa veniti incoace sa vedeti si sa va convingeti cu ochii dvs la fata locului.
Unde sa plec? Stiti vreun loc pentru oameni fara adapost?
Nu vreau sa mai traiesc. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu