vineri, 24 august 2012

*** o ilustrata din Rio ***

*** o ilustrata din Rio ***

Maestrul meu S. Kaufmann e de mult timp plecat in lume. Are obiceiul ca din cand in cand sa-mi mai trimita cate o ilustrata cu cateva vorbe de duh. Ele nu par avea o legatura logica, dar pentru mine sunt ca niste piese ale unui joc, piese care odata asamblate imi lumineaza mintea si drumul in viata.
Iata ce mi-a trimis in ultima vedere din Rio de Janeiro.
"Iubite discipol, iti trimit doua maxime ticluite de mintea mea in plimbarile prin minunatul Rio.
- Atributiile sociale ale unui diacon sunt invers proportionale cu moralitatea sa.
- Nu e important cand incepi viata sexuala ci mai important e cand o termini.
Din indepartatul Rio te imbratiseaza,
Al tau maestru,
S. Kaufmann."
Am lipit ilustrata pe peretele de la capul patului langa celelalte.
Intotdeauna inainte de a adormi ma gandesc la ce mai poate nascoci mintea nelinistita si iscoditoare a lui S. Kaufmann, maestrul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu