duminică, 22 mai 2016

+++ din ferparele cele mai îndrăcite +++


 Acum când mă plimb pe stradă fără scop și fără chef, plictisit de fețele trecătorilor și de școlarii zgomotoși gândurile îmi o iau razna și nu se mai întâlnesc deloc cu privirea.
Și aici în țară dar și în străinătate, atât cât am lucrat, aveam si am inca, o înclinație morbidă de a citi și a reține pe de rost anunțurile mortuare din ziarele pe care fie le cumpăram fie le găseam abandonate pe băncile din parcuri sau din mijloacele de transport în comun.
Dar mie, oare cum mi-ar plăcea să arate propriul ferpar?!?!
Iată două, deocamdată, dintre ele (mai am și altele, dar toate la momentul potrivit):

CU ADÂNCĂ DURERE ÎN SUFLET, CONSOARTA CELUI CARE A FOST CEL MAI BUN,  VIRTUOZ SI VENERABIL ANUNȚĂ:

1. PIERDUT IEPURAȘ. CEI CARE POT DA INFORMAȚII SUNAȚI VĂ ROG LA TELEFONUL 07xxxxxxx1.

sau

2. VIAȚA TOATĂ, UNGUENT/ AZI, NISIP-PIETRIȘ-CIMENT.
...................................................................................................................................................
ULTIMUL RÂMAS BUN, DUMINICĂ LA ORA 10.00 LA CREMATORIUL "NIGREDO".

Cam așa! Și asta din pricina stării sufletești precare și a două anunțuri banale de pe stâlpii de stradă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu