luni, 2 mai 2016

👁👁👁Ochiul pineal de sticlă👁👁👀


Toți eram în jurul focului de tabără după o zi istovitoare. Cursurile s-au ținut aproape fără pauză pâna în seară, mulți dintre noi rezistând doar cu promisiunea petrecerii de la sfârșitul zilei.
Suria cânta de zor la chitară in timp ce unii dintre noi o acompaniau vocal, alții dansau ca și sticlele de băutura care dansau și ele din mâna in mâna. O priveam cu admirație, era în mare formă și cânta cu o poftă nebună. Ce mi-a atras atenția însă, a fost observația că Suria era mândra purtătoare a unui piercing lingual. Noaptea, palalaia focului de tabăra  si mereu surâzătoarea Surie, făceau ca minusculul glob de metal din fundul gurii sa emită raze luminoase ca un far de coastă. L'am tras deoparte pe Sandu, prietenul meu care era deja bine băut  și l-am întrebat:
-- Ai văzut ce piercing și-a tras Suria?!?!
Greoi si împiedicat la vorbă Sandu mi-a răspuns:
-- Aș, pe naiba!! Nici vorbă! Așa se întâmplă artiștilor cu har!! Uneori al treilea ochi, ochiul pineal, pleacă din centrul capului și luminează ca un diamant!!!
..............................................................................
Am continuat la unison refrenul Suriei urmărind totodată și cel de-al treilea ochi, pineal, de sticlă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu