sâmbătă, 28 aprilie 2012

***azi-noapte am visat Statuia Libertatii***


***azi-noapte am visat Statuia Libertatii***

Azi-noapte am visat Statuia Libertatii!!!
In loc de faclie, in mana stanga agita un pamatuf auriu (Camelia, camerista, il foloseste in mod obisnuit la stersul prafului de pe mobile si bibelouri).
Ma urmarea alergandu-ma pe strazile flancate de zgaraie nori.
Atunci cand obosit, ma opream si imi trageam sufletul, ma atingea repetat pe la subtiori si in zonele intime.
Radeam in hohote ca un apucat, desi evident, nu era cazul.
Din cei doi ochi pulveriza cu o viteza nemaipomenita cerneala albastra incercand sa ma nimereasca.
Am reusit cu mare greutate sa fug si sa ma ascund.
Dimineata, in timp ce imi admiram in oglinda dentitia perfecta,
Am vazut pe piept,
tatuat,
chipul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu