marți, 14 mai 2013

*** Eroul national al tarii mele ***

 *** Eroul national al tarii mele ***
 lui Leonard David

Barkaj este eroul national al tarii mele. In fiecare oras in piata centrala exista cate un monument inchinat lui Barkaj, Barkaj calare, Barkaj bust sau Barkaj infasurat in steagul tarii noastre.
Acum aproape 100 de ani, in plina dictatura, Barkaj infasurat in drapelul nostru s-a urcat pe cladirea parlamentului si s-a aruncat in vazul a sute de mii de demonstranti urland pentru libertate si independenta.
De atunci, Barkaj apare in toate cartile de istorie si tot de atunci s-a hotarat ca in fiecare piata centrala sa fie amplasat un monument in memoria sa.
De ziua sa lumea aduce flori si le lasa pe postament. Tinerii casatoriti fac poze dupa oficializarea casatoriei. Veteranii de razboi sunt decorati de presedintele tarii la statuia lui Barkaj. Altii isi dau intalnire aici.
Atata lume se perinda la statuia lui Barkaj!!!!
In fiecare seara ma culc cu gandul la Barkaj si cata lume il venereaza.
De mine oare cine o sa-si aduca aminte???
Am cumparat un pitic de gradina din ghips strident colorat. Cu o surubelnita mi-am inscriptionat numele pe postamentul din ghips. Intr-o zi o sa duc piticul langa statuia lui Barkaj.
Lumea o sa  zica:  strasnic erou, strasnic pitic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu