sâmbătă, 18 mai 2013

*** La semafor ***


*** La semafor ***


Domnul Prepelita e cel mai bun frizer din cartier. Nu-i place denumirea relativ noua de hair-stilist. 
Are un talent innascut. Nu intamplator doamnele cochete l-au poreclit Karajan. "Isi plimba foarfecele si sculele sale prin parul clientilor ca un dirijor bagheta prin aer. Parca-i Karajan!" 
Pravalia Domnului Prepelita se numeste "La semafor". Mi-am luat inima in dinti si m-am dus si eu la frizeria "La semafor" sa beneficiez de serviciile Domnului Prepelita. M-a intampinat cu un zambet larg si prietenos in timp ce tundea o clienta.
- De ce "La semafor" Domnule Prepelita?
- Da, pentru ca la semafor, cat timp dureaza culoarea rosie vei observa cum fiecare doamna isi aseaza parul sau isi corecteaza  machiajul in oglinda retrovizoare, isi mai observa cate un punct negru pe pielea fina a obrazului , isi curata aripile nazale pe interior, lustruindu-le cu degetele ca pe  palniile unor instrumente muzicale, deci  la semafor avem ragazul sa ne privim si sa vedem cum suntem.
................................................................................................................................................................
Am luat loc pe scaun asteptandu-mi randul cu o usoara temere, intrebandu-ma daca am ajuns unde trebuie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu