marți, 27 august 2013

+++ Laudatio Domnului Ciuperca +++

Ai toata admiratia mea Domnule Ciuperca!!!
Pentru felul matale de a aparea in lume, pentru modul in care ajuti oamenii in fel si si chip.
Imi spuneai ca de mic te-ai pregatit pentru asta.  
Te-am cunoscut absolut  intamplator, la coada de la magazinul din colt, cand rand pe rand ai cedat locul tau, unul in fata, destul de aproape de tejghea si casa de marcat, pentru toti  intarziatii, astfel incat nu ai reusit sa cumperi nimic pana la inchiderea magazinului. Atunci am crezut ca urmaresti altceva, ca astepti vreo poseta a vreunei cucoane sau buzunar doldora de bani al vreunui pricopsit. Sau pur si simplu esti vreun alienat scapat de la ospiciu. Cat m-am putut insela. Cu ce usurinta lipim etichete si stabilim verdicte.
Mai apoi am citit in ziarul local cum te-ai oferit de a face puscarie, ani grei, chiar schimbandu-ti datele de identitate, in locul criminalului ce a nenorocit-o pe Doamna Dima de la etajul 1. Cati nu au crezut atunci ca esti complice si prieten bun  cu asasinul.
Si mai pe urma, ce mi-a povestit baiatelul de 7 ani al Domnului Costescu, de la 3, vecinul matale, care e mai mereu baut si pus pe scandal. Auzind prin peretele sufrageriei bataile pe care i le aplica taica-su neobrazatului de copil ai sunat insistent la usa si te-ai oferit ca victima,  aratandu-ti fundul gol-golut numai bun de a primi curelele descreieratului de tata.
Ma auzi Domnule Ciuperca??? Opreste-te o clipa din viata de erou necunoscut si asculta-ma!! Prin mine striga a indurare si multumire  sutele si miile de oameni pe care i-ai ajutat si te-au umilit cu gandurile, dar mai ales vorbele  lor murdare. 

In fiecare zi sa va ganditi macar cateva secunde si la Domnul Ciuperca!!!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu