luni, 14 ianuarie 2013

***interviul meu cu un tap***

*** interviul meu cu un tap ***

Sunt mort de aproape 2 zile!!!!!!
Dupa spusele si cercetarile lui Seraphim Rose, ascet crestin ortodox cunoscut lumii monahale si nu numai, ar trebui ca timp de 40 de zile sufletul sa calatoreasca prin cotloanele firmamentului.
Insa, viata mundana de desfrau, in pacat, sfarsitul fara lumanare la crestetul capului, uitat de lume si de rude, m-au trimis direct in iad, langa tapul lui Alistair Crowley.
Nu o sa insist cu descrierea iadului. O sa vedeti si o sa simtiti multi dintre voi mult mai bine decat mine. Pe de alta parte nici hartia nu ar suporta atatea si atatea monstruozitati si lucruri macabre.
Mangaindu-i blana sarmoasa l-am rugat sa-mi povesteasca o zi din viata Maestrului Crowley.
"Dimineata dupa injectia cu morfina, Stapanul isi fierbea un ou pe care il manca deindata. Doar cu atat a trait pana la o varsta respectabila. Dupa o ora de meditatie imi aducea in grajd o portie buna de fan printre care presara si cateva tulpini de canepa, pentru a ma bine dispune mai tarziu si a fi in forma buna in timpul ritualului. Dupa o scurta siesta eram adus in casa unde participam la ritualul zilnic in care se amestecau orgia, macabrul si desfraul. Epuizat eram condus inapoi in grajd unde adormeam imediat si de cele mai multe ori pana a doua zi. In acest timp din casa se auzeau voci ale unor spirite care dictau operele Stapanului."
..................................................................................................................................................
L-am intrebat cu curiozitate si nerabdare unde e Maestrul, pentru a-l cunoaste.
In rai, mi-a raspuns tapul, unde ai vrea sa fie!
Am continuat sa mangai tapul, reflectand la faptul ca aici e la fel ca si dincolo.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu