marți, 25 octombrie 2016

99999 I Phone, I Pad 99999

Credeti-ma!!!!
Sunt un cersetor adevarat!!!
Mi-am pierdut ambele picioare intr-un accident prostesc in care mama-mare aflata intr-un conflict cu tatal meu, un betiv degenerat, m-a aruncat din caruta in fata cailor crezand ca tata va opri caruta si il va determina sa se intoarca acasa, in mahalaua noastra.
Tatal meu, ori nu a vazut, ori era prea baut dar in schimb a biciuit nervos caii care au trecut peste picioarele mele ca peste niste tulpini de papadie.
Dumnezeu a suflat in toate papadiile atunci!!! A suflat din nefericire si peste picioarele mele.
De atunci ai mei ma duc la cersit intr-un carut de copil, schimband la doua zile intersectia pentru a nu obisnui si plictisi lumea.
Si tot de atunci tatal meu nu a mai venit niciodata.
"Nu are rusine si nu a avut niciodata" ne spunea  si ne spune in continuare si mama-mare.
Dar, eu cred ca spre deosebire de ce crede bunica despre tata, lumea acum are rusine.
"Cand ti-e rusine iti pui ochii in pamant si gata" spunea iar mama-mare.
De cele mai multe ori mama-mare sau fratele Petre ma aduceau la cersit in cate-o intersectie.
Iar mama-mare imi spunea:
" Uită-te in fiecare masina!!!! lumea s-a schimbat!!!! Numai taica-tu pe unde o fi nu a inteles nimic! Doar cel care conduce masina priveste inainte, e atent la drum. in rest, ceilalti dinăuntru stau cu ochii in pamant, de rusine!!!"
............................................................................................................................................................
Ramas singur, inaintand cu greu printre masini, am vazut cu ochii mei cum toti ceilalti din masina păreau într-adevăr cu ochii in pamant, dar priveau niste tablii luminoase, colorate, mai mari sau mai mici, pe care le atingeau din cand in cand cu degetele.
As fi nespus de bucuros ca vreodata tatal meu sa se reintoarca si sa imi aduca si mie o tablie colorata sa stau toata ziua cu ochii................

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu