joi, 6 octombrie 2016

///// Strada Angrenajului\\\\\

L'am prins cu ambele mâini.
L'am zguduit de câteva ori și apropiindu-l de ureche nu am sesizat vreun zgomot suspect.
Apoi, l'am ridicat deasupra capului și l'am trântit cu putere de podea. Am crezut câteva secunde că va ricoșa în față sau în alte părți ale corpului.
L'am ascultat din nou. Și iarăși niciun zgomot.
L'am aruncat încă o dată, acum cu o forță și mai mare.
- Pleacă de aici cât poți de repede, mi-a strigat un gospodar printre lemnele gardului, de la curtea de vis-a-vis!
- O să dau drumul la câine, urlă gospodarul iară.
.............................................................................
L'am aruncat lângă bordură și am plecat în fugă promițându-mi în gând că nu voi mai trece niciodată pe Str. Angrenajului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu